Søg støtteFra Albani Fonden
Du kan indsende din ansøgning om støtte hele året – men beslutningen om, hvilke projekter der støttes, træffes to gange om året.
Albani Fondens bestyrelse mødes to gange om året i marts og november. På møderne bestemmes hvilke ansøgninger der kan imødekommes. De udvalgte projekter vil umiddelbart herefter få besked.
Der er ansøgningsfrist 1. marts med besked inden 15. april og ansøgningsfrist 15. oktober med besked inden 16. december
Digitalt ansøgningsskema
Ansøgning til Albani Fonden skal sendes via vores digitale ansøgningsskema. Ansøgninger sendt pr. mail og post vil ikke komme i betragtning.
Sådan gør du:
I det digitale ansøgningsskema skal du udfylde en række grundlæggende oplysninger om dit projekt. Her kan du også vedhæfte filer med uddybende projektbeskrivelse, budget og andre relevante dokumenter. Felter markeret med * i skemaet skal udfyldes.
Det er vigtigt, at man benytter foreningens eller institutionens CVR nummer, når man skal logge på systemet og ikke ens eget CPR nummer.